الیناالینا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات الینا فرشته ی آسمونی

تابستان 1402

تولد10سالگی

1402/1/9 12:36
نویسنده : مامان یلدا
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من الینام و امیدوارم از وبلاگی که ساختم خوشتون بیاد من میخوام در مورد تولد ۱۰سالگیم صحبت کنم اون روز قبل اینکه تولد شروع بشه میخواستم لاک بزنم که یکهو لاک از دستم افتاد وشکست وبه همه جاپخش شد و روی دیوار، ملافه و فرش هم ریخت رنگ لاک سیاه هم بود و اقاتاقم وحشتناک شده بود بعدش مامانم خیلی عصبانی شد وچون روز تولدم بود من رو بخشید وبعدش هم مهمونها اومدند ومهمونی شروع شد خیلی به من خوش گذشت ومن خیلی رقسیدم من تو تولدم دوستام همکلاسی هام رو دعوت کردم خواهر کوچولوی من هم که فکر میکرد تولد خودش خیلی خوشحالی کرد اون خیلی بامزه س اون موهای هنایی داره همه بهش میگن آنشرلی ویا وایکینگ اما اسم اون مهرسانا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آویناآوینا
9 فروردین 02 23:36
تولدت مبارک الینا
مامان یلدا
پاسخ
ممنون عزیزم